**وبلاگی ديگر ، هم احساسی ديگر (زندگی پنهان)** (قابل توجه همـ ــجـ ــنـ ــسـ ــگــ ــرايان دختر)

منبع: زندگی پنهان

جايی نبود

گوشی شنوا نبود

زبانم هم نه گويا…

ميگويم عاشقم ، بودم  راست يا دروغ…
اما هستم.

دختری هستم همــ ـجـ ــنسـ ـگرا ، نامم شار!
همين ، چيزی بود که سالها نشنيده گرفته شد.
فقط همين.

شار.

http://hiddenlife1969.wordpress.com

ورود اين عضو جديد و اين هم احساس عزيز را به خانواده بزرگ همـ ــجــ ـنســ ـگــ ــرايان عزيز الالخصوص همـ ــجــ ـنســ ـگــ ــرايان زن تبريک ميگم ، اميدوارم سالها با اين خانواده باشد.
 »» از دوستان عزيز بلاگر خواهشمنديم تا با لينک کردن بلاگهای جديد ، افراد را برای ورود بيش از پيش به اين خانواده بزرگ ياری دهيد.

آندرانيـــــک.
تهران پاتوق.

بشنو همسفر من از اين قصه تلخ راه دشوار…
ای تو تکچراغ اين شب تار
بشنو همسفر من! با هم رهسپار راه درديم…
شايد در اين راه اگر با هم بمانيم
وقت رسيدن شعر خوشبختی بخوانيم.

~ توسط 2tehranpatogh در سپتامبر 10, 2008.

پاسخی بگذارید

 
