** پر از احساس: بدرود **

 

منبع: هم احساس

دوستان خوبم من یک همـ ــجــ ـنســ ـگــ ــرا نبودم.من داشتم روی یک مقاله کار می کردم و برای ورود به دنیای شما نیاز به گفتن دروغ داشتم.تمام پست های من ناشی از تخیلات من و یکی از دوستانم بودند.

حالا مقاله ی من تمام شده و دیگر بیش از این نمی توانم به فریبکاری ادامه بدهم.ولی حداقلش اینه که الان گرایش شما را درک میکنم.

بسیار بسیار پوزش را از من بپذیرید و بدرود.

کامنتها بسته هستند.

من واقعا زبانم از اظهار نظر قاصر است!
نميدانم احساس تاسف ابراز کنم يا…
اما نگرانيم بيشتر از تمام احساساتم هست ، با شناختی که از نوشته های شما دوست عزيز دارم باورش سخت مينمايد.
بسيار نگرانم…
بسيار.

آندرانيــــــک.
تهران پاتوق

~ توسط 2tehranpatogh در سپتامبر 13, 2008.

یک پاسخ to “** پر از احساس: بدرود **”

  1. دو حالت داره. یا اینکه ایشون واقعاً همجنسگرا بوده و حالا به هر دلیلی وبلاگش رو بسته، یا اینکه درست میگه. هر دوتاش هم محتمله. چون نوشته های ایشون هم تا حدی فانتزی می زد. اما قضیه تحقیق حرف مضحکی است. به نظرتون با وبلاگ نوشتن و کامنت خوندن و کامنت دادن چطور میشه تحقیق کرد؟! لااقل ماها که تو دانشگاه هستیم می دونیم چنین تحقیق هایی صنار شاهی هم نمی ارزه و اصلاً اعتبار علمی نداره.

    به هر جهت قضیه کمی خنده داره! لازم نیست اظهار تاسف کنی…. چرا؟ چه چیزی مایه تاسف بوده؟! اینکه یکی گی نیست یا اینکه یک گی وبلاگش رو بسته؟ تو هم می تونی مثل من به قضیه بخندی.

پاسخی بگذارید

 
